![Show Menu](styles/mobile-menu.png)
Forord |
3 |
Innholdsfortegnelse |
5 |
Sammendrag |
6 |
Innledning |
9 |
Bakgrunn, mål og avgrensninger |
10 |
Definisjoner |
11 |
Årsaken til atoppgraderingsbehov oppstår |
12 |
Endring av oppgraderingsbehov |
13 |
Oppgraderingsbehovi forhold tilsikkerhet |
13 |
Oppgraderingsbehovog utførte tiltak, trikk og t-bane |
14 |
Mål og effekt |
14 |
Trikk |
16 |
Effekter av utførte tiltak |
18 |
Effekt av utsatte tiltak |
21 |
T-bane |
22 |
Sikkerhet |
25 |
Utførte/finansierte tiltak |
25 |
Endringer ioppgraderingsbehovet |
26 |
Stasjoner på t-banenettet |
30 |
Effekter av utførte tiltak |
32 |
Utfordringer med t-banensinfrastruktur fremover |
35 |
Eiendom |
36 |
Oppgraderingsbehov |
36 |
Kapitaliseringsbehov |
36 |
Asset management – Kapitalbevaringsverdi |
38 |
Årlig kapitalbehovInfrastruktur trikk og t-bane |
40 |
Kapitalbehovets elementer |
41 |
Kapitalbehov uten oppgraderingsbehov |
42 |
Samlet kapitalbehov inklusiv fjerningav oppgraderingsbehovet |
45 |
Utvikling i perioden 2012 – 2014 |
46 |
Samlet kapitalbehov pr år |
47 |
Referanseliste |
50 |